Hizmetlerimiz

Sunduğumuz

Kurduğu sistemin sonuçlarını sorgulayarak kendini geliştiren beşeri sağlık kuruluşlarımızda olduğu gibi, can dostlarımızın sağlığına da standart, kapsamlı bakım ve tedavi hizmeti sunuyoruz.

Mersin ve Çevre İlçelerde Hizmetinizde.

Muayne -Check Up
Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere tavşan, kuş gibi can dostlarımızın muayenesini gerçekleştirmekteyiz.
Aşı Uygulaması
Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere tavşan, kuş gibi can dostlarımızın aşı uygulamasını gerçekleştirmekteyiz.
Mikroçip Uygulaması
Kliniğimiz bünyesinde, gerçekleştirilen mikroçip uygulaması kısa bir süre içinde küçük dostunuzun deri altına özel enjektörü ile yerleştirilmektedir.
Veteriner Diş
Diş taşı temizliği, diş çekimi, peridontal hastalıkların tedavileri, çene cerrahisi işlemleri kliniğimizde yapılmaktadır. Mersin Vagus Veteriner Kliniği.
Veteriner Göz
Göz hastalıklarının tanısı amacıyla schirmer gözyaşı testi, fluorescein boyama, fundus muayenesi gibi tanısal işlemler, göz kapağı cerrahisi gibi operasyonlar yapılmaktadır.
Cerrahi Uygulamalar
Kliniğimizde her türlü cerrahi operasyon gerektiğinde cerrahi profesörleri tarafından ameliyathanemizde steril şartlar altında yapılmaktadır.
Sizinleyiz

VAGUS VETERİNER KLİNİĞİ

Son teknoloji ekipmanlar ve alanında uzman hekimlerle hizmet veriyor, petilerinizin sağlığını ve sizlerinse endişelerinizi önemsiyoruz.
Vagus Veteriner Kliniği 7/24 Mersin'de hizmetinizde!
ADRES
Haberin Olsun!
Yeniliklerden ve gelişmelerden ilk sizin haberiniz olsun. Hemen Abone Ol!